Komiksy "Głowa do góry Sunny!", "Trzymaj się Sunny!"

Dla mnie komiksy kojarzą się z dzieciństwem i wakacjami. Zazwyczaj wtedy czytałam ich najwięcej i byłam bardzo ciekawa jak teraz w dorosłym życiu będę je odbierać.


Seria przygód Sunny, czyli „Głowa do góry Sunny” Tom oraz „ Trzymaj się Sunny” Tom 2 bardzo mi się podobała. Są to komiksy skierowane do młodszej grupy odbiorców, ale też dzięki temu mogłam powrócić do dawnych czasów.


W pierwszym tomie Sunny wyjeżdża do dziadka na Florydę, aby spędzić tam swoje wakacje. Mimo że w okolicy są sami starsi ludzie udaje jej się poznać chłopaka Buzza, chłopca, który uwielbia czytać komiksy i to właśnie z nim przeżywa różne przygody tego lata. Jednak za sprawą wyjazdu na całe wakacje do dziadka kryje się rodzinna tajemnica.
Kolejny tom to kontynuacja, w której dowiadujemy się o skrywanej tajemnicy oraz problemach rodzinnych Sunny. Myślę, że większy opis sytuacji nie jest potrzebny, w końcu to komiks, więc nie chce streścić całej historii.



Komiksy te mają zaledwie po 218 stron i czyta się je błyskawicznie. Mimo ciężkiego tematu, który poruszają, sprawiły, że świetnie odpoczęłam. Jeśli i wy potrzebujecie przerwy od tradycyjnych książek to myślę, że to komiksy są świetnym przerywnikiem!

Dziękuję 

3 komentarze:

  1. Lubię czytać komiksy, ale tych konkretnych nie zamierzam.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś jako dziecko komiksy o Scooby'm, ale teraz po nie nie sięgam, wolę książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama z chęcią bym przeczytała jakiś komiks :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad.
Pod komentarzem możesz zostawić link do swojego bloga- na pewno zajrzę :)

Copyright © 2014 Grovebooks , Blogger