Trylogia Mocy i Szału


Więź to pierwsza część trylogii, której recenzję już znajdziecie na moim blogu, więc zapraszam do przeczytania a dziś pokrótce opowiem wam o drugiej i trzeciej części. Każda z książek opowiada o losach jednej z sióstr odpowiednio- Alicji, Igi oraz Sówki.



Druga, część, którą jakiś czas temu czytała, nie pamiętam jej zbyt dobrze, (co także świadczy o książce) opisuje losy Igi środkowej z sióstr. Chociaż ja czekałam na dalszy ciąg historii najmłodszej siostry, byłam ciekawa jak ostatecznie potoczyły się jej losy to jest ona juz tylko pobieżnie opisana. Historia Igi kontynuowana jest również w 3 części


„Szał to książka, w której niepewność i negacja własnych uczuć przeplatają się z poszukiwaniem sensu i przynależności…”


Trzecia cześć opowiada o losach najstarszej z sióstr Olszańskich. Kończy ona serie autorki o magii wiedźm i berserkerow. Do ostatnich stron liczyłam ze historia skończy sie szczęśliwie. Niestety finał rozczarowuje, z 3 sióstr tylko jedna ma szczęśliwy happy end. 



„To historia uczucia, które potrafi zrodzić się między dwojgiem ludzi, którzy nigdy nie zbliżyliby się do siebie, gdyby nie konieczność połączenia sił na rzecz wyższego dobra.”



Niewyjaśnione watki, narracja w rożnych osobach sprawiły, ze książka nie zapadnie w mojej pamięci. Ma ona mnóstwo opisów a mało dialogów, co sprawia, że czas jej czytania ciągnie się i ciągnie. Historia, co prawda wciąga, ale zakończenie rozczarowuje. Wplątana w książkę słowiańskie zwyczaje i stworzenia sprawiły, że czasami trudno było mi się w niej odnaleźć.

Dziękuję 

9 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej książki z tej serii i przyznam szczerze zdecydowałam się dać jej szansę po szumie jaki wywołał drugi tom. Szkoda, że Cię rozczarowała ostania część. Ja chyba przeczytałam spoiler, ale spokojnie nie jestem z tych osób, które chcą zabić wzrokiem kiedy ktoś im zdradzi fabułę 😉.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam pierwszą część serii, ale nie zachwyciła mnie na tyle, bym chciała sięgnąć po kolejne. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było z tym trochę podobnie ale chciałam dać szanse kolejnym częścią :)

      Usuń
  3. Cała seria jeszcze przede mną, a czeka na półce :D

    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze cała seria przede mną, ale mam nadzieję, że choć trochę będę z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi nie spodobał się już pierwszy tom tej serii i napisałam odnośnie niej niepochlebną recenzję. Moim zdaniem, jedyna rzecz, którą można tu podziwiać, jest okładka. Ale każdy ma inny gust. Widzę jednak, że tobie ten trzeci tom też jakoś nieszczególnie przypadł do gustu ;).
    Pozdrawiam.
    http://demoniczne-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, myślałam że może jakoś historia się rozwinie. Jednak trochę się zawiodłam :/

      Usuń
  6. Może kiedyś przeczytam, ale nie będzie to mój priorytet :D

    Pozdrawiam!
    https://zaciszeksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że jest dużo lepszych książek, które możesz przeczytać najpierw :)

      Usuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad.
Pod komentarzem możesz zostawić link do swojego bloga- na pewno zajrzę :)

Copyright © 2014 Grovebooks , Blogger