Mroczne dzieje Elizabeth Frankenstein

Książka, której byłam bardzo ciekawa. Swego czasu często można było ją zobaczyć na instagramie. Czytana, polecana, chwalona.


Moja opinia na temat książki na pewno nie będzie negatywna. Czytało mi się ją dobrze, szybko i z ciekawością. Opowiada ona o losach Elizabeth Frankenstein. Wcześniej nie znałam historii Frankensteina, więc książka była dla mnie zupełnie czymś nowym a zarazem interesującym. Pozycja ma ponad 390 stron i mówi nam o losach rodziny Frankensteinów natomiast główną bohaterką jest Elizabeth Lavenza.


Życie dziewczyny było bardzo ciężkie, jako dziecko była głodzoną sierotą, której opiekunka nie zważała na uczucia, nie szczędziła jej także wyzwisk i przemocy. Kres temu położyła Victoria Frankenstein. Elizabeth trafiła do jej domu, w którym miała stać się przyjaciółką jej samotnego syna- Victora. Dziewczyna trafiając do nowego domu robi wszystko, aby jej nie wygnano i uznano za niezastąpioną. Po pewnym czasie Elizabeth i Victor zostają nierozłącznymi przyjaciółmi jednak wszystko, co dla dziewczyny wydawało się ratunkiem i wybawieniem z czasem zaczyna zmieniać się w jeszcze większy koszmar.




Autorka dała radę i napisała książkę lekką a zarazem ciężką. Styl jest świetny i płynny jednak wydarzenia w książce są miejscami przerażające i dosłownie niesmaczne. Cieszę się, że dzięki uprzejmości wydawnictwa miałam okazję trochę lepiej poznać tą mrożącą historię. Pozycja zafundowała mi szok, zaskoczenie a także wspólne dochodzenie prawdy z bohaterką. Myślę, że nie pomylę się pisząc, iż w książce występuje wątek kryminalny. Podczas czytania możemy sami dochodzić i domyślać się prawdy, który z bohaterów jest tym złym a który po prostu się pogubił.




Bardzo polecam wam „Mroczne dzieje Elizabeth Frankenstein”. Gwarantuje, że spodoba się osobom, które czytają młodzieżówki, romanse a także kryminały.


Dziękuję 



11 komentarzy:

  1. Ostatnio dość często ta książka przewija mi się między oczami, ale jakoś bardzo nie ciągnie mnie do tej powieści.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie było na odwrót, jakoś często ją widziałam na instagramie i sama chciałam ją przeczytać :)

      Usuń
  2. Zaciekawiłaś mnie! Wcześniej o niej nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziwne ja często widywałam ją na instagramie :)

      Usuń
  3. Może kiedyś dam szansę tej książce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się jak książka dla mnie! Do tej pory przyznam, że czytałam tylko negatywne recenzje tej pozycji, ale może jednak dam jej teraz szanse! Dzięki za opinię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja widziałam dużo pozytywnych!
      Ciesze się moim zdaniem warto przeczytać :)

      Usuń
    2. To widocznie miałam mniej szczęścia! Ale na pewno dopisuję sobie tytuł do TBR :)

      Usuń
  5. Bardzo mnie ciekawi ten tytuł! Może w 2020 roku wreszcie uda mi się ją przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad.
Pod komentarzem możesz zostawić link do swojego bloga- na pewno zajrzę :)

Copyright © 2014 Grovebooks , Blogger