Najlepsze przyjaciółki


Lato, więc czas na komiks! Zazwyczaj na tego typu lektury mam ochotę właśnie latem, szybko i przyjemnie. 

„Najlepsze przyjaciółki” to komiks mający ponad 250 stron, w którym możemy poznać problemy dziewczyn, przyjaciółek, które są w szóstej klasie. Przez co komiks kierowany jest do młodszej grupy czytelników jednak ja również spędziłam z nią świetnie czas.

Pomimo formy komiksu poruszane są poważne tematy takie jak akceptacja, poznawanie siebie, poszukiwanie przyjaciół, popularność w szkole czy zdrowie psychiczne.
Główna bohaterka to Sara, dziewczyna, która pomimo swojego młodego wieku ma różne problemy, jest wycofana, chce mieć grono przyjaciół jednak zupełnie nie potrafi odnaleźć się w popularnej GRUPIE.  





Szczery, wzruszający komiks przedstawiający wartości oraz ważne tematy w taki sposób, aby trafiły do młodszego i starszego czytelnika.







Dziękuję


3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o tym komiksie. Fajna recenzja, ale ja raczej wolę inne komiksy czytać. Ten nie zaciekawił mnie na tyle, bym po niego sięgnęła.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne tematy są na pewno plusem tego komiksu, jednak forma do mnie nie przemawia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym komiksie, ale bardzo mi się spodobał. Też lubię czytać czasem rzeczy dla młodszych.

    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad.
Pod komentarzem możesz zostawić link do swojego bloga- na pewno zajrzę :)

Copyright © 2014 Grovebooks , Blogger