Zawsze i na zawsze | Podsumowanie serii

Ostatnia część historii nastoletniej Lary Jean. Uważam, że ta seria to wzorowa młodzieżówka. Taka powinna być książka kierowana do młodych dziewczyn. Do dziewczyn, które dopiero zaczynają swoje miłosne życie, które budują pierwsze relacje z chłopakami. Spokojna, piękna i niewinna to jej największe zalety.





„Zawsze i na zawsze” opowiada o ostatnim roku szkoły Lary i Petera. Przed bohaterką trudne decyzje odnośnie studiów. W między czasie planuje wesele swojego ojca, przygotowuje się do balu i spędza czas ze swoim chłopakiem oraz siostrami.



Czy dostanie się do wymarzonej uczelni czy może jednak los postanowi pokrzyżować jej plany?



Uważam, że ta seria jest świetna z tomu na tom nawet i lepsza, możemy razem z bohaterką dojrzewać i przeżywać nastoletnie problemy, które wbrew pozorom nie są dziecinne! Chociaż mam już prawie 22 lata to doskonale pamiętam jak to było kończyć liceum. Obawy spotykamy na każdym kroku, czy dostanę się tam gdzie najbardziej chcę, czy odnajdę się sama w wielkim mieście, czy zaklimatyzuję się w nowym otoczeniu, czy znajdę nowych przyjaciół, czy mój związek z chłopakiem przetrwa? Myślę, że to jedne z najpopularniejszych jednak mogłabym jeszcze długo wymieniać. W tej części w 100% mogłam identyfikować się z bohaterką, bo jeszcze niedawno przeżywałam to na własnej skórze.



Autorka tak jak w poprzednich częściach pisze lekko, dzięki czemu książkę czyta się bardzo szybko a co najważniejsze przyjemnie. Niekiedy uważam, że zachowanie bohaterów było niedojrzałe to jestem wstanie zrozumieć, że w ich wieku nie potrafili lepiej stawiać się czoła swoim problemom.



W książce przede wszystkim poruszany jest temat szkoły, studiów, miłości, rodziny, przyjaciół.




Nie mogę doczekać się ekranizacji drugiego tomu a wszystkim, którzy jeszcze nie czytali tej serii bardzo POLECAM!

Dziękuję 

10 komentarzy:

  1. Świetna recenzja, ale to chyba już nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w jakim wieku jesteś ale myślę że tak 25+ to może tak bardzo Ci się nie spodobać :)

      Usuń
  2. Serii nie czytałam, ale może kiedyś się skuszę. Zwłaszcza, że wszyscy wokół ją polecają.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się! Mi też cała seria bardzo się podobała i jestem niesamowicie ciekawa ekranizacji drugiego tomu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trochę i będziemy mogły oglądać! :D

      Usuń
  4. Nie planuję czytać tej serii, widziałam tylko film a do książek mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni tom jeszcze przede mną :) Historia jest przyjemna i urocza <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam pierwszy, a nawet dzisiaj drugi film i chyba na razie mi wystarczy. ;) Z tego co widzę ekranizacje od książek bardzo nie odbiegają, a dla mnie jest to taka historia na jeden raz. :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad.
Pod komentarzem możesz zostawić link do swojego bloga- na pewno zajrzę :)

Copyright © 2014 Grovebooks , Blogger