Odrobina s łodyczy

„Odrobina słodyczy” to już ostatnia z serii Bling. Ostatnia, ale moim zdaniem najlepsza. Mimo że nie jest to książka wysokich lotów a zwykła dziewczyna i gwiazda muzyki to bardzo popularny schemat bywały momenty zaskoczenia.



Przyjemna i lekka książka dla nastolatek.




Niespełnione uczucie i ciągłe mijanie się Harper z Brandonem przeplatane jest konkursem o wypiekach. Czyli wielkim hobby Harper. Niestety jest to konkurs dla par a los chciał, że parą Harper jest Sadie- dziewczyna chłopaka, w którym Harper jest zakochana. W programie jednak pojawia się gwiazda muzyki- Mason. W trakcie trwania programu między tym dwojgiem rodzi się uczucie a Harper sama już nie wie, w kim jest zakochana a ja do końca nie wiedziałam, kto ostatecznie skradnie jej serce.

Książka napisana jest bardzo poprawnie jednak jest ona skierowana do młodszych czytelników. Myślę, że większą przyjemność z czytania będą miały nastolatki.  Akcja toczy się szybko i jest raczej prosta, trochę nierealna. Główną bohaterkę można polubić już od samego początku a rywalizacja dwóch chłopaków jest całkiem ciekawie przedstawiona.






Niezobowiązująca pozycja na jeden wieczór.








Za egzemplarz dziękuję 

9 komentarzy:

  1. Mam taką nadzieję że kiedyś uda mi się przeczytać tę książkę :) Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ te okładki są piękne. *-* Ale nie ciekawią mnie powieści. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo spójne i ładnie razem wyglądają :)

      Usuń
  3. Książka czeka w kolejce. Ja tę serię lubię właśnie za tą lekkość :D

    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie bardzo się podobała, ogolnie ten tom dla mnie najlepszy ze wszystkich trzech :D przyjemna lektura :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym coś takiego lekkiego :) może niedługo :)

    Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad.
Pod komentarzem możesz zostawić link do swojego bloga- na pewno zajrzę :)

Copyright © 2014 Grovebooks , Blogger